Som jag sa..

Som jag skrev i ett inlägg förut; jag vet hur det kommer bli om inte han hör av sig, då hör jag av mig och det blir lite små tjafs och sen blir allt bra. Gissa vad som hände igår?!

Jo jag skrev till honom.. Vi började små bråka, då jag vart förbannad och sen efter någon/några timmar så vart vi sams och jag fick faktiskt ett gulligt godnatt sms (:

Jag lyckades hålla mig i ca sex dagar utan att höra av mig, nästan en hel vecka! Det är bra jobbat för att vara mig! :P. Nu hoppas jag på att han ska höra av sig och fråga om vi kan ses. Får se hur länge jag kan hålla mig med det, men det tänker jag faktiskt inte dra ut med så mycket. För jag saknar att vara vid honom, i hans famn, hans pussar och kramar som bara är MINA <3 :)




Det va bara lite uppdate! ;)



Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0