Min blogg.

Min blogg, mina kännslor, mitt privatliv, mina tankar och annat. Jag skriver vad jag känner för stunden då det är lättare att skriva avsig när allt faller till botten.. Ta allt med en nypa salt.


Kul att man somnar så där 3 på natten och sedan vaknar vid 6 på morgonen. Ligger fortfarande kvar i sängen med rullgardinen nerdragen och lilla sänglampan tänd. Jag orkar inte.
Jag orkar inte gå upp än, vad ska jag upp att göra?? det ända som snurrar i huvudet är Micke. Jag vet att jag borde göra saker och försöka tänka på annat, men jag lovar dig; det är lättare sagt än gjort. Jag vet inte om det är så att jag börjar bli galen eller om det här är normalt.

Jag hör av många att jag borde göra slut, men vad vinner jag¨på det??
om man älskar någon så mycket så vill man inte förlora den.. det blir typ som att säga till någon som mår riktigt dåligt att den kan ge upp och lägga sig i graven.. Vad vinner den på det? Att ge upp är svagt!

Jag tänker kämmpa in i det sista, men även jag har ett slut på stubintråden.. bara det att min är väääldigt lång.

Självklart förstår jag mina nära också att det inte är så kul att se mig så här. Men vad ska jag göra?
Jag har bestämt mig för en sak nu, att han ska få höra av sig, och om han inte gör det.. Nej då får väl jag göra det och bestämma att vi måste ses och snacka. Och om han säger att han inte vill eller har tid för det, nej då vet jag att ha inte har tid eller lust att vara med mig längre. Men jag måste låta honnom försöka ha bollen i handen någon gång.. I ett förhållande är man två om sakerna som händer, då båda måste kämmpa.

Ni ska veta att det verkligen svider att skriva det här, det hugger i hjärtat och jag blir nästan gråt-färdig.
Jag älskar honom!!,  då man inte alls vill tänka i de här banorna.. Så snälla förstå mig.

                                                             Jag ÄLSKAR dig!<3

 


Nej nu ska jag vila lite, läsa boken kanske.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0