Lite om helgen.

Bion va mysig, eller filmen va inte så jätte bra men sällskapet va mysigt :). Jag fikade med Mickis i liljeholmen c och kollade lite kläder och sånnt. Efter det så åkte hon hem och jag till micke. Jag kan säga att de va mörkt ute så jag SPRANG från t-banan hem till han! Hatar verkligen den vägen. Jag hadde tur, porten va öppen så jag behövde inte stå och vänta.

Sen när jag kommer in ligger fettot (micke) på sin säng framför tv:n och äter godis! LATMASK! haha.

Va där ca en timme sen åkte vi till Heron city för att möta Mickis och Philip. Medans vi väntade på dom så hämtade vi ut biljetterna och satt och pratade :) <3 Jag mötte även en kompis, Linda, i kassan så vi fick rabbat :D haha.

När dom andra två kom så gick vi och käkade, åt kyckling spett med pommes och satsiki, mmm de va gott! Sen in på willys för att köpa godis, då micke tycker att jag ska ta en burk istället för en påse.. det som är bättre med dem är att man sitter inte och prasslar! ;D

Efter bion skjutsar vi hem dom två och sen hem till micke ponken. Jag somnade ganska fort, men små vaknade under natten. Morgonen va mysig, men vart lite brottom upp! Carina (mickes mamma) gjorde två mackor och gav mig en festis som jag kunde äta på träningen, efter som att de vart att gå upp, åka direkt till tränigen som började 12.00.

Träningen gick ok. efter den SÖG DET! jag hade ingenting att göra och mådde lite halv dåligt. La mig och sov vid nio-tio tiden. Vart väkt klockan halv 1 på natten av Lollo och hennes kompis som blivit förföljda av två galningar som va helt svart klädda, som tydligen vart på våras grannars tomt :O. Lollo ringde polisen och dem skickade ut en polisbil för spaning. Jag lyckades efter låång tid att somna om.

Nu sitter jag här och ska senare till min syssling som fyller år idag. Hoppas på att få träffa micke ponken, men han har inte svarat på sms och inte när jag ringt och det... det HATAR JAG! hehe.

Ja det va liite som hänt.. fick bara lust att skriva lite hehe.


Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0