Klant!

Hejsan bloggen!
(eller kära vänner :P)

Vet att jag inte bloggat på ett tag nu.. men har haft så mycket att tänka på.. Ja inte så bra. Men i tisdag kunde jag inte somna.. inte så ovanligt, nej jag vet!
Men den här gången va det annorlunda, jag kunde inte somna för att jag va så sjukt närvös över att träffa micke. Jag hade så sjukt mycket tankar i huvudet att jag fick huvudverk :O. Sms:ade till och med en kompis och sa att jag inte kunde sova pga det. Då jag fick i svar "Det går nog över när ni ses!" bara helt enkelt och inget annat, det hjälpte lite men tankarna va kvar i alla fall.

Ja hur gick det då?..

Jora det va väl som vanligt när vi inte setts på länge.. Stelt och tyst. Vi sa hej vid middags bordet. Efter middagen satt vi i hans rum och kolla på tv. Han tog et bad och jag satte mig vid datan. När han va klar så fick han datan och vi kolla lite på "Det okända" I ena pausen frågar han fall jag vill ha glass. Jag svarar ja. Sen va det tyst igen.

När vi la oss i sängen och kollade lite på in to the bloue (tror jag den hette) vart båda ganska trötta så stängde av tv:n och släckte lampan. Vet inte hur länge vi båda verd och vände på oss. Tillslut säger jag god natt och att jag älskar han, vänder mig om och försöker sova. Jag va liite fel ute ^^ haha.

Men för att nämna en sak (för ovanlighetens skull) Vi skulle krama varandra (tror jag) då vi krockar och min ena hörntand prickar ovanför mickes öga. Så han vart helt yr och mådde illa. Jag hämtade dricka och fråga om han ville ha nå mer.. Men varför.. Varför är jag alltid så klantig?..

Men det bästa av allt, jag kännde mig så trygg, så lycklig att jag inte kunde somna först.. men det är omöjligt att inte kunna sova när man ligger i famnen på den man älskar <3 hihi.

I morgon blir det bio, ja tänka sig att han vill med på bio och jag behövde inte tjata ;)
Lördagen blir mindre rolig, kommer antagligen få åka kommunalt från micke till träningen för att mamma och pappa har främmande i morgon så dom kommer ev inte kunna köra mig.. Och tror inte micke kommer vilja köra mig dit.. men jag hoppas,hoppas,hoppas verkligen!
Min vän, håll tummen åt mig ;)

Nej nu ska jag försöka sova, här helt ensam :( (A)

Puss Puss och tjinge ling!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0