En vecka x2.

Igår va det en vecka sen jag kom hem från Thailand, det känns verkligen inte så. Känns som mycket längre tid, kanske för att jag gjort ganska mycket saker på sista tiden. 

Idag är det en vecka sen micke hörde av sig, om han inte gör det ikväll. Jag va väldigt nära på att höra av mig i går, men lyckades hålla tassarna borta. Tror att idag blir den sista och sen får jag komma på något att skriva som visar att jag saknar honom och att jag samtidigt är besviken på att han skitit helt och hållet i mig.

I övrigt så har jag varit på bio igår med Saskia och det va väldigt roligt. Va på träningen först, sen in till stan då vi gick och käka på ett cafe - hade aldrig varit där men de va super mysigt så dit ska jag fler gånger :D. Efter det gick vi till hötorget och skulle på bio.. vi missade precis filmerna som började klockan sex. Vi köppte biljetter till åtta bion, gick till ett annat cafe och satte oss o fika xD haha. 

När vi sätter oss i bio salongen säger jag till saskia att snart kommer mina popcorn att ramla om kull. Jag sa det 3-4 gånger under filmen.. gissa vad som händer mitt under filmen, jo mina popckorn ramlar ut över hela mitt knä! - hur kommer det sig att jag är så klantig? haha. 

Nej nu ska jag se vad jag ska hitta på idag, vad jag orkar och så. Har väldigt ont i huvudet och fryser väldigt mycket. 

Puss Puss<3



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0