Varnig - dåligt humör!

Ja, nu mår jag riktigt dåligt :(.

Dels för att den här jääävla förkylningen inte vill släppa. I dag har jag gjort av med 3 påsar näsdukar, en hushålls rulle och en toa rulle + lite till. Hur mycket snor kan man ha???

Sen är de så att jag inte hört något från micke (jag vet att jag klagar på de).
Men så skicka ja ett glatt sms om att ses på lördag om jag är frisk.. Nej han ska till sin pappa, ja självklart får han träffa sin far men han kan väl fråga om jag vill med eller om vi kan ses på söndagen?.. Han va hos en släckting för nån månad sen då jag fick följa med förra året men inte frågade han nu. Känns som att han inte vill göra saker med mig.. Självklart får han göra saker på egen hand men vore kul om han någon gång frågade om jag ville med.

Det känns som att vi inte känner varandra längre..

Varie gång jag försöker ringa så svarar han aldrig :(. Då han oftast har skickat sms och frågat vad jag ville.. Det gör han inte längre. Han ringer inte av sig själv och lika så med sms. Jag ville ringa och prata med han i lördas efter de som hände gymnasten, även om jag inte vart suuper chockad så ville jag ändå prata ut om det med honom.. men nej de fick jag hålla inom mig. På facebook se jag hur han kommenterar och gilalr andras bilder och status, men aldrig min.. Just nu vore de skönt om han i alla fall kunde skriva krya på dig eller något.

Men får väl försöka följa min väns råd att ringa i morgon och prata med han.. Men han kommer säker inte svara. Tycker det här är jätte tråkit att skriva om men måste bara få det ur mig.

Kanske är de så att vi gillar varandra för dom vi va?
Förr sms:ade vi miljoner gånger om dagen och ringde varandra varenda kväll och oftast vart dom samtalen timmar.. Då vi berätta allt mellan himmel och jord, det va underbart! Jag saknar det verkligen!

Men hur förklarar man det här för en kille utan att han tycker att man är desperat och konstig?
För nu mera ses vi knappt, hörs inte på telen, och knappt på sms - då jag undrar varför han är tillsammans med mig. För att jag ringer, jag skickar sms, jag vill och frågar om att ses.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra...

Ringa i morgon och sen får han säga till när vi ska ses? - Det jag sakt flera gånger men det här börjar bli jobbigt på riktigt och måste på något sätt förklara för honom att jag menar allvar.. att jag inte är piss förbannad just nu, utan att de här gör ont i mig och gjort ett tag...


Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0