Vad ska man göra?

Jaa, vad ska jag göra? Sitter här med min förkylning som troligen är bihåleinflamation :/. Det är bättre i dag än på läänge men förkylningen sitter kvar. Jag har inge busskort så kommer ingen vart. Inte för att jag ska ut och flänga med inflamationen men vore mys att träffa Micke, det är över en vecka sen och inte fått sms på länge.. Hans pengar på mobile va slut men ofta han inte fyllt på än! :s ehe.

Så i fredas kolla jag och lollo på solsidan, alltid lika roligt. Lördagen vaknade jag vid tio tiden och hade somnat vid fem på morgonen pga huvudverk och tandverk (de har med inflamationen o göra). Men gick till träningen endå för de skulle bara vara jag och malin där.

De va ca 10 gymnaster och de flesta körde bra, men två tre stycken va AS dryga och kom med så taskiga kommentarer så om dom inte ger sig kommer jag fasen sluta eller se till att en av dem får gå tillbaka till sin gamla grupp.. Hon va verkligen elak så!

Men dom andra va glada och körde bättre en på länge :).

Idag ska jag väl bara sitta här hemma och tråka :( är så trött på det. Men nästa vecka händer de lite saker och jag tänker fasen gå på dom och sen på måndag (nästa vecka) ska jag till läkaren om det inte är bra då, vilket jag verkligen hoppas på!

Ja de va bara lite allmänt ;).


Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0