Vaaaken?

Japps då har jag varit vaken i några timmar, sov inte alls mycket. Har en väldans massa tankar i huvudet, inte så najsiga. Jag kan inte styra mina tankar, vet inte om någon kan det men jag har så att plötsligt tar kroppen över och bara tar över hela mig.. Ja det låter helt fuckat men känner för att skriva av en pytte del av det som snurrar i mig just nu. Jag känner mig trött och svag, ont i halsen och huvudet, knäna värker fortfarande (vet inte vad som hänt med dom men snart är de väl dax att kolla upp det)

Jag är vaken men endå i en form av trött-het. Idag vaknade jag glad, glad för att Micke är ledig och kommer på förmiddagen.. Det värmer verkligen. Jag önskar ibland att jag kunde skriva precis vad som hällst här men jag loovar att ingen vill eller orkar höra det.. Om de inte gick förut varför skulle de då funka nu?

Jag känner mig halv nöjd med håret som jag fixa igår hos frissan.. får se om jag lägger upp en bild på det (har ingen just nu). Men på ett sätt känns det mer jag och på ett sätt känns det som att gamla jag dykt upp och på minner mig om en massa saker.

Det är skönt att bara kunna skriva, men känns som att folk kommer missuppfatta mig helt och hållet....



Micke ponken ringde nyss :D blir sååå gald när han bara dyker upp så där. Han har nyss gjort en liiten opration, så är lite bedövad i ena låret. Nu skulle han hem och duscha, byta om och sen komma till mig :D YEY ^^ hihi.

Nu måste jag göra mig i ordning ;).

(bilden är mer än ett år gammal xD )

PussilePuss<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0