Trött på lite saker nu..

Jag har gjort slut på ytterligare en pappers rulle..

Jag är så sjukt trött på denna förkylning och allt vad det är för virus i kroppen.
Jag är trött på hur min pojkvänn alltid beter sig.. Vet inte vad jag ska göra? - vänta?
Jag är trött på att inte få något jobb
Jag är trött på att inte komma in på någon utbildning
Jag är trött på alla tankar kring vad jag gör och inte gör.
Jag är trött på att folk klagar på att jag e hemma.. - men ge mig ett jobb så kommer jag minnsan inte att sitta hemma.. Men vad ska jag göra?

Jag är bara såå irriterad på att jag sitter fast i ett tuggumi men att tiden den rinner iväg, och där sitter jag fast och kommer ingen vart. Kämmpar men de händer inget.

Jag hoppas på att få ett jobb/utbildning så fort som möjligt!
Men vad gör man under tiden??

Puss Puss<33



Kommentarer
Postat av: Lissie

Dessa eviga frågor...

2010-02-24 @ 18:46:49
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0