Tråk-inlägg ;).

Urs, försökt sms:a micke sen klockan va 19:50 eller något i den stilen. Försökte även ringa för en stund sedan, men inget svar någon stanns. Blir så besviken, okej att han inte svarar på engång men på så många timmar borde man väl se? :(

Vill kunna prata med han nu när vi inte ses.. För de här gör min saknad/längtan efter honom ännu starkare. Men de här gör mig också så sjukt fundersam så jag tänker för mycket och för negatift.. Blää bajs!

Ne nu ska jag frösöka sova, måste på träningen i morgon trotts att ja FORTFARANDE är SJUK :(. Men sen kommer ev två kompisar hit och ska ta hand om mig.. haha noot sånnt hatar jag x). men vi ska väl se på film, snacka och sånnt ;).


Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0