Tråk-dag.

Den här morgonen började tråkigt, är fortfarande tråkig och kommer nog förbli tråkig. (självklart hoppas jag på att den blir roligare). Men jag har fortfarande sjukt ont i magen, huvudet och sen fryser jag gräsligt mycket.

Jag vaknade av att familjen va uppe och började tjafsa och plocka med disk så de lät massa, slipade i hallen då de hörs väldigt bra in till mig efter som att jag är vägg i vägg/precis utanför mitt rum. Men men, familjer är som dom är ^^.

Jag hoppas på att bli frisk så att jag och Mickis kan ses!
Vill verkligen det men om man känner sig svag i kroppen så orkar man inte, hur mycket man än vill.

Igår vid middagen så åt jag bulgur med grönsaker och pesto, efter några tuggor så känndes det som att jag skulle kräkas :S. Så jag slängde den super goda maten och gick och la mig i mitt rum. Det va verkligen en hemsk kännsla.. (Gammalt kommer upp i huvudet).

Så tänkte jag att jag skulle äta frulle för en gångs skull, jag kockade ägg och gjorde två mackor. Gissa vad som händer.. Jo samma sak som igår, blää på det här! - Nu kommer jag verkligen inte äta fruckost igen!!!

Nej nu ska jag se en film som jag lånat av Mickes mamma, den heter En förlorad värd och handlar om en ung student, filmen utspelas 1945. (tror jag).
Jag började se den igår kväll men vart avbruten helatiden så jag började om 3-4gånger så nu ska jag börja om igen och se den helt och hållet ;).

Hoppas ni har en roligare och finare söndag! :)

Puss puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0