Tävling.

Japps då har vi tävlat idag. Jag va väldigt trött i morse, även om jag inte behövde gå upp för än vid halv 10. Men har inte sovit mycket alls då man blir väldigt trött. Vaknade med huvudverk. Men men till tävlingen.

Vi mötte åtta andra lag och de här va en förenklad RM tävling, dvs att de är väldigt svår.
Det va gren tävling, tre olika, Fristående, hopp och tumbling (matta).
Vi kom 4:ra på fristående, 5:a på hopp och delad sista plats (alltså 8:a)

Så de va väl ganska bra endå. hehe.

Nu känns det som att jag har feber, fryser men är varm URS! Jag som ska träffa Mickis i morgon!
Måste vara frisk i morgon.. men får se hur jag mår senare.

Puss Puss<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0