Sjuk?

Nu är jag hemma från stan, de va kul men KALLT och stackars pelle kom inte hem.. Tågen va försenade och personalen man kunde fråga visste INGET och kön till sj centret va kilometer lång. Som tur va kunde han ringa sin syter och be henne avboka så han åker bil med en i morgon.

Jag vaknade i morse och hade typ ingen röst, på bussen in till stan satt jag och host o nyste o snora.. Blää kännde mig äcklig. Och hem vägen gick fortare idag än igår men fick vänta 20 min typ. Jag vill träna i morgon men tror inte det kommer gå. Ska ta en dusch och sen sms:a mickis om jag kan eller inte.

Nej uuurs vad jag fryser.. Nu ska jag duscha en VARM dusch och sen mysa ner mig framför någon film!

Btv, Angående gymnasten som vi trodde vred armen ur led.. Den va ur led så dom vred tillbaka den, AAJ!, och så ska hon ha gips en vecka sen ska hon gå på rehab.

Lite uppdate va det här!


PussilePussen!<3




Haha jag i oplattat hår xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0