Redo! - saker händer samtidigt.

Japps, idag är de väl lite smått o gått som hänt.. noot! x)
Men idag har jag packat, jag ska på kurs i helgen ute på värmdö så i morgon stiger jag upp vid 7 tiden. Jag hoppas att den går bra och att jag får godkänt - allt så licens i tumbling är målet!
(ni som undrar kan söka på tumbling gymnastik på youtube) så slipper jag göra ett dåligt försök att förklara vad det är x).

Så nu hoppas jag på att jag packat allt jag behöver, utom de jag ska ha på mig och tandborsten. Jag kommer som sagt inte att kunna blogga under lördagen och kanske på sön - beror på hur död jag är x). höhö!

Jag ska på söndag eftermiddag/kväll hem till Micke (åker dit efter kursen) och myyysa. Jag vet inte vad som hänt men jag bara är super lycklig och han verkar gladare så jag vill ha SÖNDAG NU! hihi. Självklart ska de bli kul att träffa gymnasterna i helgen, jag älskar verkligen gymnastik men när jag vet att Micke (för en gångskull) väntar på mig får jag som något slags adrenalin kick. Tror helgen kommer bli väldigt rolig en då..

Har en kompis som fyller år idag och hon ska firas i morgon så jag missar det :(.. Sen frågade en till vän nu om jag ville komma på vin mys hos henne i morgon.. Gha varför ska allt hända samtidigt?, anntingen händer INGET, det är dött, öde, tyst som vindstilla.. ja jag vet inte vad.. och sen ska massa saker hända på samma dag!

Frågan är bara hur jag ska komma upp om jag sover så lite som jag gjorde inatt :/.

Min dag idag..
1. Vaknade
2. Gick upp
3. Segade hemma
4. Duschade
5. Packade
6. Såg/se på film med lilla syster.
... Ja känns inte som att jag gjort så mycket idag, men i bland får man väl softa!


Nu ska jag slappa in för morgon dagen. Måste dock välja skor och jacka och det är INTE lätt när man ska vara bora lite längre-.- höhö!

Puss Puss<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0