Pojken försvinner.

Tror jag går runnt och döljer något som jag inte vill inse. Jag älskar honom men vad ska jag göra när han typ inte hör av sig och jag känenr att han inte behöver mig?. Försökte ringa.. De isade sig på Facebook att han försökte ringa upp mig men att de inte gick.. Han va ute på prommenad med sin mamma. Han vill aldrig gå prommenad med mig, alltid sagt nej när jag frågat...

Han har sin mamma, sin syster och snart är han morbror. Han verkar kunna ha ett minst lika bra och roligtliv som med eller utan mig. Jag känner mig inte speciellt behövd längre/just nu.

Jag mår fruktansvärt dåligt över det här. Vet inte hur jag ska få mig själv att inse sanningen.. Eller hur jag ska prata med honom om det. Är det här äns något att ta upp? - GHA jag orkar inte.

Vill att han ska höra av sig av sig själv utan att jag gör det men då gör han inte de... Jag vet verkligen inte hur eller vad jag ska ta mig till.. De gör bara så ont, så fruktansvärt ont. Känns som att han försvinner mer och mer då jag tappar suget att vilja vara med honom.

Får väl se vad som händer. En gemensam kompis ska ha fest på fredag, vet inte om han kommer men vet att han är bjuden, så jag lär ju märka om han är där.. De här är bara heeelt Sick! - Lixom tänker/saknar han inte mig?? :'(.

Ne nu ska jag inte skriva mer här.. Då kommer ni tröttna totalt x).

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0