Nu mår jag riktigt bra!

God kväll på er mina läsare!

Ja då kan jag börja med att säga att smycket är nu skickat och är på g hem till mig, nu måste jag bara ta reda på när människan fyller år.. Men de borde inte va så svårt :P. (det är ingen nära vänn eller så, därför jag inte vet födelsedagen) Jag ska förklara denna lilla sak sen när hon fått det :).

Jag har precis kommit hem till Micke, men för att ta det från början...
Ja igår dampade jag ur totalt (som ni ser i inlägget) höhö. Kunde inte sova på hela natten, läste i min jätte braiga bok men vart inte trött, började kolla på en film, efter halva filmen började jag känna att ögonlockarna började bli tunga. Jag stänger av datan och lägger mig ner. Tar ett tag innan jag somnar, då klockan är runnt 3 tiden :S.

Jag segade hela morgonen, dagen. Vid fyra hoppade jag in i en dusch och bytte om och gjorde mig redo. Klockan kvart i fem går jag till bussen som tar mig till stan. Träffa Mickis vid hornstull och vi gick in på friskis och svettis och köppte tränings kort :D :D träna träna träääna! :D så sjukt lycklig! höhö. Fick fylla i ett papper och fixa, dom tog en bild :S hahaha ni vill INTE se den xD.

Efter vi fått korten så tänkte vi gå och äta i närheten, men de va heelt öde! Så vi åkte in till liljeholmen :).
Vi satte oss och åt och snackade en massa, som vanligt :) höhö. Vi bestämde att ses på måndag och tisdag för att träna tillsammans :). Sen börjar vi röra oss, hon hem och jag till Miicke, han skickade sms vid 2 och frågade om jag ville ses :D jag som trodde de skulle ta tid!. Han kom också och mötte mig när jag gick av t-banan, visst han jag gå en bra bit men han kom i alla fall :D<3.

Så nu sitter jag på hans säng och han spelar något tv-spel.. Jag fråga vad de gick ut på, svaret vart "Döda!" Höhö så ovanligt xD.

Just nu mår jag strålande bra :D och hoppas på att de håller i sig!
Tror att de hängde på ganska mycket saker som löst sig en mästadels, men framför allt pojken min som verkligen har överraskat mig idag! <33

Nu ska jag va social och kolla på spelet och heja på honom! :P
vad gör man inte höhö!


Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0