Nätter.

Efter som att jag har så svårt att sova på kvällar/nätter så blir det att man tänker och funderar för mycket. Så det händer att jag överdriver, men är glad över att ni äns orkar läsa! Men jag förstår nästan inte hur ni orkar x) höhö.
Men jag får skriva en liten varning, att nu när jag inte ska höra av mig till min pojkvänn på ett bra tag (och jag vet att det kommer ta tid innan han hör av sig) så kommer ev många inlägg handla om honnom, men ska försöka att inte vara för tråkig i bloggen.

Jag ska leta efter min kamera och fota lite så jag har lite nya bilder att lägga in här.

Just nu lyssnar jag på musik och bloggar, ikväll ska jag in till stan och träffa Mickis. Vi ska köpa tränings kort och sen ev äta middag tillsammans. :)


Skriver snart igen.

(min ena vowe Wiggo <3 )

Puss Puss på er!<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0