Natt inlägg.

Japps det är detta det. höhö. Nej men börjar faktiskt känna mig lite tröttig. Har haft två kompisar här och de va mysigt det (: vi snackade en massa saker men specellt typsika tjej-grejer.

Jag va på träningen idag och det va okej. Dom va så där för-jobbig-snackiga så man tappar suget på att vara där och anstränga sig. Jag som såg så fram emot att gå dit. Hade i alla fall kul på slutet när jag fick va en av tjejernas strecht partner (vi har parat ihop dom 2 och 2 men några borta). De va lite roligt för hon frågade hur jag va släkt med en som heter uffe är (som också är med i gymnastikföreningen) Jag svarade..

"Han är... Ja hur ska jag säga... Pappas kusins fru" jag kom på vääldigt fort vad jag sakt och slänger in..
"Hahah neej, jag menar man" hahahaha

Fysatan vad vi skrattade, och jag som sagt till alla gymnaster att inte flamsa, så där 2 min innan så är det jag som börjar. Men men jag måste också få ha lite kul ;) höhö.

Nej nu ska jag försöka soova!
(ville lägga in en bild men de vill inte funka så orkar inte) höhö-

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0