Mycket nu...?

Japps, igår va Miicke ledig. Så vi sågs mitt på dagen. När han väl va här fick vi skotta så han kunde parkera :P. När jag lämnat min spade så är jag på väg att gå in då han står vid bilen och säger "Heej du!" och så öppnar han bil dörren... Då han hade blommor till mig :D <3 SHIET trodde aldrig de skulle inträffa typ x) hihi. Så jag gav han en stor puss och sen skyndade jag mig in för att öppna och se buketten.. GUUUD vad fin den är! (lägger in bild senare). Efter det gick vi in och drack te/kaffe. Lollo snodde datan så jag och Micke va bara på mitt rum... Vi somnade! haha.

Jag ringde även till pappa som är i göteborg och spelar hockey, tomt när han inte är hemma faktiskt. Men han mådde bra och dom hade kul så då mår man ju bra :). Jag började fixa maten och Micke låg kvar inne på rummet. Han kom senare till köket.

När middan började bli klar kom Lollos kompis Anna och gjorde oss sällskap. Vi åt stek-sten med massa olika saker till JAMI det är gott det :).


Nu ska jag snart till träningen, jag ska träffa Sarah en halvtimme innan, vi ska gå igenom vad dom ska kunna innan terminens slut och hur vi ska få träningarna att fungera bättre. Jag har även en present till en gymnast så får se hur jag ska kunna lämmna den lite diskret :p.  Efter det vet jag inte om jag drar direkt till en kompis eller om jag åker hem i mellan. Återstår att se ;)


PussilePuss<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0