Minns ni? :D

Nog minns ni väl denna bok Mina vänner, tror nog att många tjejer har haft en och jag tror faktiskt jag har kvar den än i någon låda på vinden.

Namn: Linnea
Kön: Tjej
Födelsedag: Den dagen jag föddes 1989 ;)
Födelseort: Ö-vik (örnsköldsvik) Mamma va hos mormor och hälsade på, det va ju en vecka kvar tills jag skulle komma.. Bor och alltid bott i Stockholm ;)

Stjärntecken: jungfru
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond

Familj: Mamma, Pappa, Lillasyster och storasyster (hon bor i västerås)
Civilstånd: Micke sen en tid tillbaka.. Fick kontakt med varandra i ca 15 års åldern och på den vägen är det :D. Nu i mars har vi varit tillsammans i 1½ år :)<3
Sysslar med: Arbets-SÖKANDE! Tränar tjejer i gymnastik 3gn i vekcan :).

Mina intressen: Vara/mysa med Micke, träffa vänner, gymnastiken m.m
Favoritmat: Tackos, Lassnge och olika pasta rätter typ höhö.
Favoritsport: GYMNASTIK :D <3

Bästa musikgrupp/artist: Ingen.
Person jag beundrar: Min farmor och farfar <3
Jag tycker om: Ärlighet, kärleken, vänskap, SOMMAR m.m
Jag avskyr mest: Falskhet, oärliga människor, magont, orättvisor.

Jag drömmer om att bli: Ta hand om unga människor på ett eller annat sätt, vet inte riktigt vad än men psykolog, barn psykolog eller något i de spåret.
Den vanligaste kommentaren om/till mig: Att jag är alldeles för snäll och omtänksamm samt väldigt ärlig.
Folk brukar tro att jag: Är vig, vet inte varför. Har vartit det men inte lika mycket längre..


De va lite om mig det xD. Kopiera gärna och skicka en länk till eran blogg :)

Pussilepuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0