Mina 4 dagar...

Det här in lägget kommer nog bli låångt, känner det på mig x). Men för att ta det från början till slut ^^.

Lördag: Jag tog en 10 mins promenad, fick åka till Lillsved med en annan tränare. Det tog lite mer än timme men det känndes inte så överdrivet lång tid, känndes illa fall inte så. Vi pratade om gymnastik, gymnastik, och gymnastik hehe, niiice! :D

Väl framme så chekade vi in och sen började teorin klockan 10.15. Vi fick namn lappar, AS snygga (ska fota o visa) Lunchen 12.00 sen efter det vid ett tiden kom gymnasterna som vi fick öva på. Jag lärde mig att passa BRA på rondat flickis :D STOLT. Kämmigt men kul! Jag passade massor, men inte så mycket på sido stationerna efter som att de kan redan mina gymnaster, jag körde intesivare direkt på tumblingen.

Vi slutade vid 9 tiden då jag, och en annan tjej som jag delade rum med, gick in på vårat rum och läste igenom häftet som vi fick. (Svenska gymnastik förbundet har gjort om hela tumbling kursen så allt va nytt så kursmatreial och annat hade inte hunnit komma så vi fick bara ett kopierat häfte.) Till pluggandet hade vi redbull, och jag tog en alvedon. När jag läst häftet och läst lite mer på de jag tyckte va viktigt så tog jag en varm skön lång dusch! Sen la vi oss för att SOVA! yey, aldrig varit så skönnt att lägga sig ner och blunda!

Söndag: Gick vi upp vid 7 för att gå ner till fruckosten och sedan in på teorin. Massa massa massa massa info! Men nyttigt och kul! (MYCKET ROLIGARE ÄN DE MAN LÄST I SKOLAN PÅ FÖRELÄSNINGAR!!) Gymnasterna kom vid 9. Då vi fick öva på lite vad vi ville, de ville ha farmmåt varv (så som handvolt - volt, hand volter, frivolter osv.) Men jag kännde att jag behövde träna mer på bakåt varven. Jag lärde mig att säkerhets passa (när man springer med och hjälper till att trycka på gymnasten) på rondat flickis-flickis salot! Jag skrek JEEEEESS! Va sjukt glad att jag lyckades hängamed och tog rätt armar osv. Ja det är svårt att förklara men det är väldigt lätt att man glömmer ta bort en arm eller korsar sina egna för att de går så fort!

Vid 12 va det lunch och mina söta gymnaster fick också äta, de åt dock BARA glassen haha. Men jag tillät det. Dom verkade nöjda och väääldigt glada, dom skrattade massor i alla fall <3 Sen åkte dom hem vid halv2. Jag själv hade ett prov vid 1 till 2 + lite teori innan. Men det va roligt, vi hade diskutions grupper med avslutande redovisning, jag hamnade med 2 jätte söta tjejer så vi hade kul! :)

Efter provet gick jag och min sovkamrat till rummet för att packa och cheka ut. Hon släppte av mig vid gullmarsplan där söta micke ponken hämtade upp mig <3. Vi åkte hem till honom och chillade. Vi lagade tacos, han tog ett bad och jag läste lite i kurs papprerna och ringde lite människor. Efter det gick vi in till grannen och jag tog hand om Cassandra som verkligen älskar att leka med mig, jag får aldrig prata med någon annan eller gå hem.. Nej jag ska ha henne i famnen eller vara vid henne precis helatiden <3 KÄRLEK!.

När vi väl gick hem till Micke igen så gick vi in för att lägga oss. Jag gav han en alla <3 dag present, han fick en nalle. Jag va lite närvös innan hur han skulle reagera på en nalle. Men när han fick syn på den och kollade på den såg jag verkligen lycka i hans ögon och han tyckte den va as ball hihi, stolt! Han tog tag i min arm och drog mig fram till sig och gav mig en STOR puss<3 hihi! Sen kröp vi ner i sängen. 

Måndag: Fick jag en gullig hejdå puss. Somnade om och vaknade vid 11 tiden. Jag gick upp vid halv 12 dåjag såg att Carina va hemma. Vi åt och fixade oss sen åkte vi till Ikea. Köpte lite saker, hon visade vilka saker Madde och Danne köpt/planerar att köpa till bebisen. vi tog även en fika.. Kan inte säga så mycket om Madde läser ;).
Sen åkte vi hem och jag gick in på datan, så klart funkar det inte att logga in på bloggen (därför jag inte bloggat).

När micke kom hem från jobbet va klockan redan halv 8 så vi åt middag kollade lite på tv, han badade. Carina tog en prommenad då hon köppte godis till Micke.. Jag kan säga så här.. Det vart godis krig och min ena arm ärlängre och smalare x) haha han slet i den och på stod att han "töjde ut den" åt mig men det gjorde bara ont haha. Hela kvällen va vi bara helt busiga och retades, mäst han som retades och höll fast mig så jag inte kunde göra något till baka! GHA! väänta bara! ;) MYSIG KVÄLL

Tisdag: Tog jag det lungt, va hemma själv (hos micke). Gick in på datan en stund sen in på spotify och fixade mig. Mamma hämtade mig och vi åkte och STOR handlade! Kom hem för en stund sedan, hundarna vart helt överlyckliga. Ikväll är det träning :D.

Nu ska jag lägga in bilder så ni kanske orkar läsa de här ;D

Kommentarer
Postat av: Mickis

Nu blir jag besviken på dig... faktiskt. Återfall? Skärpning! :(

2010-02-17 @ 20:26:05
Postat av: Jag Linnéa

Vad menar du gumman??

2010-02-17 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0