Lillasyster 16 år..

Idag är det den 18 februari, så för 16 år sedan slapp jag vara minst i familjen ;). Jag fick en underbar lillasyster!!
Dagen har varit lite spec, jag vaknade med vääärdens huvudverk, knä verk, ont i axlar och magen, kroppen känndes bara helt slapp. Min kompis gick hem efter att vi ätit en äcklig fruckost, den va äcklig bara för att jag hade så on i magen ;).

Efter det började jag o fixa lite. Lollo ringde och sa att hon va på g hem från skolan, då hon berätta att skolan skrivit på tavlan i reseptionen "Grattis Lovisa Brostedt i 9:5 önskar helaskolan" så hon vart lite ut pekad. Hennes kompisar hade gjort en tårta, då dom inte kunde äta den i matsalen in för alla så dom frågade Lollos lärare och han frågade rektorn.. Alla i rektons rum gick ut därifrån så fick dom sitta där! Hahaha fasen vad kul jag fick ^^.

När hon kom hem så åkte hon med mig till frissan. Efter det åkte vi till våra kära far föräldrar, där vi bjöds på varm choklad och macka. Sen närmade sig klockan halv5 så jag rörde mig till träningen och Lollo hem.

Träningen va sådär, de känns som att jag vill satsa mer än dom. De är ganska stökiga träningar och vi har försökt prata med dom men de går lixom inte in och jag börjar bli vääldans trött på det.. men men..

Efter träningen åkte jag hem. Lollo va hemma men ingen av ossva hungrigaså senare gjorde jag baugett mackor till oss så hon fick lite mys på sin dag :) (baravi hemma). men i morgon ska hon få packet ;).









vi såg på sunes sommar..
1 De va lääänge sen jag såg den
2. vi vill ha SOMMAR!!!
3.Den e KLOCKREN!!;D höhö^^

GRATTIS SYSTER!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0