Han är underbarast.

Vill inte skryta men... Jag kan verkligen inte beskriva hur mycket jag tycker om Micke. Det är som att jag verkligen gör allt, menar ALLT för honom. Även när jag märker att han vill va för sig själv försöker jag att inte höra av mig så mycket. (fast jag verkligen behöver honom) Doc är jag inte såå jätte bra på det menjag övar på det. Men de lilla som jag väntat och sagt så ger det resultat.

1. I går fråga han fall jag ville komma.
2. Han kom och mötte mig när jag gick från t banan (det hände för så där 3 årsen)
3. De va han som kramade/höll om mig när vi la oss.
4. DET BÄSTA AV ALLT!! - Han ringde mig i dag helt spontant och ville prata när han gick från garaget och hem. Inte hänt på väääldigt länge!  Men just då va mobilen på ljudlöst och jag va i köket. Men ringde upp så fort jag såg det. Samtalet va ganska kort men vi är lite gulliga vi, igår va de som att vi va blyga (men de va mysigt, så klart) när vi pratade i telen så hade vi sööta röster hihi. Jag frågade extra gulligt om han ville ses på söndag efter min kurs. Och det ville han! :D

Jag är så glad och han får mig att må så bra, jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Det är som att de är för bra för att vara sannt!
  




Kärlek! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0