Idag o i morgon.

Idag händer inget alls. Jag är trött, seg och jag vet inte hur jag känner eller mår.. Allt känns bara så segt som ett tuggumi! höhö. Träffar inte Micke-picke förän på fredag :(  han jobbade över igår så sa att han va vääldans trött idag.. Som sagt så vill jag ha FREEEDAG! xD. Men det är väl bra att man inte ses på någon dag så man hinner sakna lite... eller? höhö x)

I morgon blir min lillaflicka STÖRRE, urs vad tiden går. Lovisa - min käraste gråttmongo syster, som jag så klart älskar en väääldans mycket fyller 16 imorgon.. SEXTON ÅR, vart tog tiden väägen? :O.

Det STORA problemet är, vad ska jag köpa? har lite ideer men kan inte välja och jag måste göra det i morgon vid 10-11 tiden för sen tar pappa bilen till göteborg. Men får se vad jag hittar på. Något tips? x) höhö.

I morgon är det TRÄNING :D och jag hoppas att gymnasterna inte är lika stökiga som igår.. Fattar inte varför dom är så stökiga ibland - ganska ofta. Men kul när dom visar att dom vill träna, då är de som bäst :).


Ja inte något kul som händer idag i alla fall..


Puss Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0