Godmorgon. ?

Eller kanske snarare god"dag". I dag är det fredag och 1+ grad ute WOHU! eller noot. Jag kan ju endå inte gå ut så. Jag har lyckats fått i mig enliten tallrik med flingor och mjölk, men va inte hungrig så de va inte specellt gott.

Igår raderade jag en MASSA gamla saker som jag "följt" eller hållt på med sen jag va kanske 15år.. Jag vet inte om de va bra eller dåligt. Ibland känns det skönt och bra för på något sätt känner jag mig mer fri. Men sen kommer den där kännslan av att de tillhört mitt liv så pass länge att nu känns de så sjukt tomt, okej att de finns kvar på nätet men jag hade mappar och organiserat massa olika saker i olika mappar.. Ja jag hade värsta kollen och ording och reda.. Sen i går så bara raderade jag allt.

Jag kan inte beskriva kännslan, men det är kanske som att du raderar halva ditt liv.. Nej men jag vet inte. Det känns bara som att något saknas. Jag känner mig tom. Det känns tomt när jag går in på datan och mappen inte finns där.

Okej, de här låter kanske löjligt. Jag vill inte heller gå in på detaljer om vad det är, behövde bara skriva av mig.

Det där med att jag inte blir hungrig ibland tror jag händer alla någon gång. Jag va inne på lillasysters blogg för en stud sen där hon bloggat i går att hon inte varit hungrig på hela dagen så hon åt endast några pinn glassar. Inga kommentarer på det, efter som att jag vet hur det kan vara vissa dagar ^^.

Inatt kunde jag inte sova :( Så jag är sjukt trött och slapp i kroppen idag. Känner mig inte så bra idag.


Nu ska ja försöka hitta på något.. Tips?.

Puss Puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0