Glömde skriva en söt STOR sak!

Ni som följt min blogg ganska länge, eller som vet att Micke har en granne. Deras dotter fyller två år i slutet av mars... Men till saken.

Igår när jag gick på loft gången så har dom (grannarna) köksfönstret ut mot gången. Jag går förbi och ser att dom sitter och äter, Sara (mamman i huset) har Cassandra iknät (två åringen. Cassandra log och jag såg att hon sa något men kunde inte höra. Och så gör hon en släng puss till mig. Då Sara säger"Hon sa Linnéa"

Jag trodde jag skulle börja gråta. Så sjukt sött!<3
Ni som inte förstår så är Cassandra som en lillasyster för mig kan man säga. Hon betyder så otroligt mycket!


Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0