FREEEDAG!



I morgon är det fredag och jag har veeerkligen längtat. Men måste erkänna att när jag logga din på facebookoch såg att en kille skrivit "Fredas mys med vem? micke ska hem till mig och jobba" Jag visste inte hur jag skulle tolka det. Micke hade skickat sms och frågat om jag är hemma i morgon på dagen.. Jag sa att de är jag.

Då de visade sig att han är ledig och kommer till mig på dagen! :D. Jag vart så klart glad, men började undra om han kom hit på dagen men drar till dom andra på kvällen.. Så jag skickade snällt och fråga om han sover kvar... Och de gör han :D han drar till dom andra på lördag då jag endå har träning och ska träffa en kompis i stan :)

LYCKLIG! hihi.



Så nu vill jag ha Freedag daaag! hihi <3


PussilePuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0