Förvirring, skiter i det.

Ja, de där med rubriker är inte min grej, precis som allt annat!

Just nu är jag väldigt upprörd.. Jag vet inte vad som fick det att slåut. Kanske har jag börjat inse hur mycket jag kämpar för Micke men att han knappt orkar lyfta ett finger, för mig,föross. Vet att kompisar och andra i min närhet försökt säga det, det har gått in, in i hjärtat och skadat det, men bara för att jag helatiden vetat att dom har rätt. Jag försökte förra tisdagen att prata och diskutera med honom och jag kännde att det gick bra... Men nu i efter hand känns det som att han inte lyssnat på ett enda ord som jag sa.

Jag vet att jag inte är perfekt, jag vet att jag kan vara väldigt jobbig, jag vet att jag kan kräva för mycket..
men vem är perfekt? jag blir jobbig för att jag blir sårad och det omvandlas till någon form av ilska blandat med besvikelse. Är det förmycket begärt att man vill vara/umgås med den man älskar?
Mycket som snurrar i huvudet. Jag vet inte vad jag håller på med just nu. Kanske håller jag på att bli knäpp på riktigt? x)

Jag raderade nyss Mickes nummer, men tror jag kommer lägga in han igen.. Typ nu när jag skrev det och hör hur puckat det låter!

Men har i alla fall bestämt mig för att nu får han höra av sig till mig. Han får fråga när vi ska ses, han får höra av sig först. Nu är det snart alla <3 dag också men vet ni vad JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I DET!  Har aldrig brytt mig och kommer väl inte göra det heller! Pratade nyss med Mickis om det, att jag ville/tänkte köpa något till honom, men vet ni vad NU SKITER JAG I DET!

Från och med nu ska jag ta hand om mina vänner som jag inte varit så jätte snäll mot på senaste. Jag ska verkligen tänka på gymnastiken och min egen träning. Jag ska göra saker så att jag inte tänker på honom, det kommer ta tid och vara väääldigt svårt men jag ska verkligen försöka. För om han och jag ska ha en framtid så måste jag veta att även han kan tycka synd om någon annan och ta hand om någon annan.

Han lägger ner sin titd på; Tycka synd om sig själv, Sin granne, Tycker synd om sig själv, Sina spel, Tycker synd, om sig sälv, Sin tv...

Ja jag vet inte riktig vad jag ska skriva där men det känns som att allt annat är viktigare än mig. Jag har bara en kännsla av att i ett förhållande ska man inte känna så..? Det känns som att jag bara är jobbig och ivägen. Att han redan har sitt liv och det fungerar minst lika bra utan mig, om inte bättre.. Så jag ska nu ge han minst 1 månad och jag har gett mig själv till låtelse att skriva ett sms nu i natt, men sen är det upp till honom. Och en annan regel som jag har i min sjuka ide, att när han hör av sig så ska jag vänta lääänge innan jag hör av mig! x) ja jag är knäpp.

Ja, jag känner mig lite elak och är väligt öppen i min blogg just nu, men så öppen är jag endå inte om man tänker på hur mycket som bubblar inom mig.

Så jag längtar verkligen till kursen i helgen, då de är gymnastik, gymnastik, gymnastik <3
Kommer ha mobilen av stängd fördet mästa, men sätter på den när jag har tid och svara på medelanden och så.. För jag vill ju självklart prata med mina annhöriga. :D


Ps. Jag va glad och lycklig igår när jag va hos honnom. Vi hade roligt och jag trivdes väldigt bra<3.


Nu ska jag se fiiilm och sen försök sova.

Puss puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0