Desto fler kockar ju sämre soppa!

Ja, det kan man verkligen säga!

Igår va jag hos Micke, som ni vet om ni följer min bolgg xD. Det va mysigt, men kvällen började med att maila till gymnasters föräldrar och så. Men han spelade ju tv spel så x).

Jag chattade även med pelle, han är verkligen rolig prick.. (ni som följt bloggen sen förra året vet vem han är) Ni som är nya så är pelle en gammal bardoms vän som hittat mig. Vi har inte setts sen vi va ca 8 år och ska ses i år :D. Men han är i alla fall rooolig och snäll (vad jag vet) höhö.

Nu har jag precis kommit hem från träningen, vägen dit va JOBBIG, åkte från skärholmen till norrasköndal med en buss, det tog TID och de va JOBBIGA människor på! Först några utländska killar som började tro att jag skulle med dom hem. Dom går av vid heron city. Någon station senare kliver det två på andra killar, svenskar (om man nu ska utmärka sånnt xD) Dom börjar splea musik och sjunga med och det bara är störande! - Där satt jag och ville läsa min bokoch ta det lungt, det blir värre...

När dom går av så är det lungt en ellertvå stationer sen bombas bussen med små barn, dom va MAX 8 år! Dom gapar och skriker och lever fan! Jag ger dom sura blickar men dom bryr sig inte. Till slut ber jag dom lugna ner sig.. domblir tysta ett tag sen börjar dom låta igen.. Då jag blir verkligen sur! - Alla på bussen tyckte dom va jobbiga, men ingen gjorde något. Så när jag skat till dem verkar de flesta gladare.

Bussresan tog mer än en timme! :O JOBBIGT!

Väl framme vid hallen får jag stå ute och håller på att frysa ihjäl! Tio min senare kommer en tränare.. Träningen går ganska ok, många borta men dom va lungna, lite klagiga men de orkade jag inte bry mig om.
Sen kommer vi till kursen som jag sett/ser fram emot.. Men det vart en ännu större röra idag! Vilka som skulle åka med vem och hit och dit och vilk som skulle vara vart och vi har varit ca 5-6 vuxna inblandade + att jag hade koll på mina gymnaster men sen vart dom in blandade med den andra kursen som är sammtidigt.. Ja de låter kanske rörigt men de va värre än rörigt! - Nu väntar jag på ett "slut" mail från en som fått all info om min kurs och mina gymnaster som ska med. Så hoppas de löser sig nu ikväll.
Morgonen började mysigt med en stor puss på kinden, ensamt sen men en varm skön säng. Tog mig upp och kokade te och gjorde en macka vid 12. Lyssnade på musik och tog hand om Mickes katter :). Åkte till skärholmen och tittade lite,köppte en sak till Micke :) <3 Sen till träningen sen åkte jag och den andra tränaren tyresö runnt. Nu är jag hemma och kan inte koppla av. Fick sms av en gymnast :) gulligt!

Nu ska jag försöka få i mig något, om jag orkar.. Inte ätit sen 12. 

Puss Puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0