Bättre.

Bättre men inte bra... Är fortfarande typ döv och har fortfarande "kuksugar-läppar" (som min lillasyster så fint döpte dom till) Jag ser helt hemsk ut. Är helt röd runt näsan och på näsan, överläppen och på läpparna. Huden är som sand papper :(.

Smörjer och smörjer men de vill inte bli bättre. Förkylningen börjar gå ner men inte helt borta.

Uppdate: Micke har hört av sig så just nu är de lunga bullar mellan oss <3. Det enda är väl att vi inte kommer ses på ett tag :/. Dels för att jag e sjuk och dels för att han känner sig hänig och jag åker iväg nångång nästa vecka. Det känns verkligen tomt att inte ses. Längtar till sommaren då ska jag dra med han på lite skojiga och mysiga saker ;) Får ha de som hopp, men man får absolut inte hoppas på för mycket heller då blir man bara jätte besviken om det inte går.. höhö ja ni fattar ;).

Jag va på träningen, typ 9 gymnaster där. Varav hälften av dom va dryyyga och efter som att jag är lite hängig så orkade jag verkligen inte så jag bara stod där och pratade med en gymnsat som inte orkade köra. Så de va lite spec träning.


Nu ska jag se om jag kan få i mig något.. Verkligen inte kul, igår åt jag riktig mat för att ja va trött på yoghurt pch macka. Men fick bara suuuper ont i magen. Så i dag har de bara varit någon macka. :( - Vill va friiisk!
Hörs snart/sen..

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0