VAD SKULLE JAG GÖRA...

Igår jobbade jag och sedan hem till farmor och farfar. Va där ca 2 timmar sedan till träningen. Pratade med fin fina Mickis i telen också <3. Jag gick tidigare från träningen för att åka på min kusins lucia tåg. Faster och farmor kom med bilen och plockade upp mig vid gymnasiet. Sedan åkte vi. Det va verkligen gulligt men KALLT! Han går i 5:an så det va sista gången han har lucia tåg. Efter pratade jag massor med honom.

Vi släppte av farmor hemma och sen vidare till mig. Dom gick med in för att låna några väskor till Thailand. Då min kusin även fick några hörlurar av mig som jag inte andvänder. Han vart super glad. Det är 10 år mellan mig och min minsta kusin men han och jag är som bästa vänner <3

Sen sa dom hejdå och jag och faster planerade att åka till min storasyster efter att dom kommit hem och nyår och allt är över.

Idag gick jag upp vid kvart över sju, gjorde mig i årdning och gick FÖRBI jobbet, haha. Va hos frisören, håret vart fint men dock känns håret KORT :( men hoppas att det växer ut FORT! ehe.
Sen gick jag till centrum, köppte en julklapp och lite julpapper och så. Sen kom jag på att jag inte ätit något så köppte en chailatte och en liten smörgos. Sen va det dax att ta bussen till jobbet.

Dagen gick ganska fort. Gick förbi farmor och farfar på vägen till träningen. Fick ett par jätte fina vantar av farmor! :) så gulligt, behövde det verkligen!

As trött och ont i huvudet gick jag till träningen, kännde mig ganska osocial pga att jag är så trött efter jobbet, men försökte peppa peppa peppa :).

Nu är jag hemma ensam med hundarna. Har duschat och sitter med inpackning i håret. Ville sova hos farmor och farfar idag men gick inte pga hundarna. Så det får bli i nästa vecka.. Säger bara en sak, vad skulle jag göra utan farmor och farfar?????. Dom är min trygghet och plus att jag och farmor pratar om precis allt! Om jag kunde så skulle jag flytta in hos dom. Men det går inte så jätte bra efter som att jag har hundar och så.

Nej nu ska jag inte skriva något mera.. Känns som ett tråkigt inlägg men endå.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0