Rörigt i sakllen.

Precis vad det är. Just nu känns det som att dagarna bara kan gå för att det händer ändå ingenting specellt i livet just nu. Jag jobbar, tränar, är på gymnastiken, sover och sen ny dag. Precis samma nästan precis helatiden! Det ända som förändras är att jag sover mer och mer hos farmor och farfar vilket får mig att må lite bättre.

Jag känner mig bara så konstig.. Lixom hela jag. Jag ser mig i spegeln men då ser jag bara en VÄLDIGT rund och kraftig människa (eller hur ja nu ska förklara det på ett finare sätt). Och det stör mig något otroligt, ska man lita på spegeln eller på folket?? Tevkar.

Idag jobbade jag mellan 08:00-16:15. Efter det så åkte jag och tränade, as skönt! Sen kom pappa förbi och hämtade mig. Sen hem, då jag genast hoppade in i en dusch. Nu är jag ensam hemma och sitter med hår inpackning. Mamma o pappa är och handlar, Lollo är med vänner. Ja precis, och här sitter jag, suck vad jag är tragisk! - Men samtidigt så ville ja ha hit killen till helgen, men det slutade med bråk. GRATTIS till mig! eller något.
Det jag verkligen ser fram emot är att träffa Mickis när hon är hemma igen!
Saknar henne en massa!<3

Nu ska jag se om dagens avsnitt av julkalendern finns på svt play - Ja det är tisfördriv.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0