OOOPS!!

länge sen nu igen, hatar att jag är så off i bloggen.

Jag är så otroligt trött på att känna att jag altid gör fel, allt är mitt fel, skämms över mig själv, kan aldrig känna mig bra eller fin/vacker. Jag ser bara att det är mitt fel. Svårt att säga nej just för att de känns som att jag gör fel då. Det är så otroligt rörigt i mitt huvud just nu att hela mina dagar är pajade. Jag är ständigt trött, kan inte sova. Jag har tappat hungern på vägen till kaoset. Det skrämmer mig! Så igår åt jag lunchen på jobbet och sedan en macka till mellis.. Jag mådde så otroligt illa att jag trodde jag skulle spy vilken sekund som hälst, men jag höll emot.

Idag åt jag inte lunchen. Slutade halv1 och tog en lusse bulle när jag kom hem. Nu har jag fått i mig ett paket risenta (ni vet sesam frön). Ska träna ikväll och sen försöka få i mig något innan jag går och lägger mig.

Ja det va lite upp datering. Urs mår inte så bra, men jobbet får mig att må en smula bättre :)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0