Nu är det snart jul!

Det känns skönt! Jag är så slut från topp till tå, från insidan till utsida.. Jag behöver komma bort, men sån tur har jag inte.. eller snarare så mycket pengar har jag icke!

Men drygt en vecka kvar sen får jag jul lov i ca 13 dagar så det känns toppen.. Men samtidigt känner jag att det kommer bli lite lång tråkigt.. Vad ska jag göra hela dagarna? jo visst jag kan ta igen träningen väldigt mycket, har missat en del den senaste veckan så de kommer kännas skönt. Men sen då? hmm.. aja

Jag är klar med alla julklappar :D otroligt härligt!

Jag har även gjort ett pepparkaks hus i går - riktigt vackert!
Och i dag gjorde jag ett par kakor från ett recept som jag fick av ett dagis barn och dom vart super goda!

Hur jag mår just nu vill jag inte gå in på, komplicerat är det i alla fall.

Just nu har det varit så mycket så jag har inte hunnit blogga och sen känner jag att jag skriver inget intressant så då har jag lagt det lite åt sidan. Men den största andledningen är att jag bor mäst hos farmor och farfar och då vill jag inte sitta vid datan och skriva utan då vill jag ju vara social med dom :) Bor hos dom i jul ca 4 dagar i sträck så då kommer jag nog inte heller skriva så mycket. Det kommer bli så mycket här hemma så jag känner att det orkar jag inte med just i detta läge.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0