Lika sköra som en glas bit

Idag har jag bara segat. Sen bytt om dukat bordet och sen fick vi gäster. Men det vart väl så där halv lyckat vid middagen och efter rätten.. Pga mitt humör, jag brukar säga att vi människor är lika sköra som en glas bit, vi kan gå sönder under en kort tid. Och inte bar i en bit utan tusen bitar. Så känner jag mig ungefär just nu, jag fick massa sprickor i mig men sen höll det inte längre.. eller om det smäller snart.. A jag vet inte riktigt. Lite förvirrad. Är bara så trött på mig själv just nu, plus en massa annat. Men min värsta fiende just nu är spegeln och maten.

Spegeln: Jag tittar mig i spegeln och tänker "Ja jag ser ju helt okej ut idag" kollar lite extra och sedan går jag ifrån speglen. 30 sek senare vänder jag och går tillbaka för att kolla om det verkligen stämde.. Nej FY FAN! hur kunde jag tänka att de va helt ok?! ser ju helt förjävlig ut. - Så man kan säga att jag är rädd för min egna spegel-bild, eller kombinationen med spgelbilden och tankarna, dom funkar inte tillsammans.

Maten: Jag vill ju äta för att orka träna och ja, man äter det är lixom helt naturligt! Men på senare tid har jag bara fått så otroligt ont i magen och mått illa. Det känns verkligen jobbigt. Vet inte om det är mag-katarr eller annat som spökar. Är lite stressad för tillfället men framförallt går jg om kring och oroar mig om framtiden typ och att jag inte gör något med mitt liv. Så det gör att jag tänker för mycket, gräver ner mig själv, så jag aldrig blir sugen på mat. - Urs!

Självklart är det lite saker som ligger bakom det här som även det påverkar mig, men vill inte skriva ut det i bloggen.

Ja nu ska jag ladda in för genrep i morgon och + träna själv.

Puss Puss på alla fina!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0