Julbak 2010.

Nu har soffan och hennes lilla vove precis gått hem till sitt. Vi har bakat massor idag, pepparkakor, lussebullar, siraps kakor och skulle ha gjort ris choklad men vi tyckte detta räkte. Vi gick ut med hundarna på tomten.. HAHA vi fick skotta på gräsmattan för att hundarna skulle vilja gå dit och leka så där stod vi som två idioter och skotta åt våra hundar!

Dagen har varit helt okej, va otroligt kul att träffa soffan och jag kunde släppa allt annat ett tag men också prata med henne om vissa saker och hon om sitt <3 

Jag vet att många reagera på mitt förra inlägg men jag kännde att jag ville få ur mig saker som sitter ihuvudet, så tur är att jag bara skrev en LIITEN smula av det hela.. Vill inte veta hur det blivit då.

Ska försöka att hålla mig till min skriv bok och så istället. Och om jag ev orkar söka någon psykolog/läkare igen.

Men nu ser jag fram emot jobbet i morgon, har faktiskt saknat barnen lite.

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0