Julafton va okej.

Jag, farmor och farfar åkte hem till mig strax efter halv 4 tiden. Bordet va dukat och fint, granen översvämmad med julklappar. Ljusen tända och julgardinerna klädde upp rummet. Alla glada och varma.. Sen kommer jag, jag frös hela kvällen, ville inte äta något speciellt men fick i mig någon potatis och någon prinskorv och kyckling bulle. Ville inte va med på kort, vart smått irriterad på alla andra :/.  Jag satt bredvid lillasyster när vi åt, hon fick sitta o höra mitt tjat om att jag ätit alldeles för mycket. Som tur är driver hon bort det med skoj. Det känns skönt, för jag vet att innerst inne så vet hon, precis som jag, att det är inte jag som håller på. Utan det är tankarna i mitt huvud.
Jag fick mycket fina saker av bådde mina kära och från dagis barnen. Så otroligt glad för allting! Det känns för mycket för mig, jag behöver inte så här mycket fina saker. Inte som jag håller på. Men samtidigt så börjar jag snart att träna igen, ska träffa min tränare här efter nyår. Då jag hoppas på att tankarna blir lättare för mig att styra. Men jag ser att träningen har gett resultat, jag minns vad jag sa till tränaren.. mina mål. Det jag framför allt ville v att få en plattare mage och mindre lår. Magen har jag inte märkt av själv men det har andra och låren ser jag att dom börjar få en lite glipa mellan sig och det känns toppen! :)

Idag händer det inte så mycket, är dunder förkyld och familjen ska ner till en släkting men jag blir kvar hos farmor och farfar. Jag och farfar sitter här och pratar lite, så vi har sälskap av varandra <3

Får se hur jag mår senare, känner för att träffa någon vän eller så.
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0