Go kväll!

Ja nu har jag krypit ner i sängen och jag kan ju säga att dagen vart inte som jag trodde.. Va i liljeholmen, träffa en gammal kolega, de va jätte kul. Köppte presenten och sedan kolla jag lite på rean åt mig själv.. Jag hitta inte en enda svart kofta med knappar på :S inte äns på hm eller någon sådan butik. Sen satte ja mig på ett ca fe och unna mig en chailatte efter en stund ringer jag en kompis och snackar lite skit ^^. Sluta med att jag åkte hem till henne. Fixa mina naglar, det drog ut på tiden så mamma och pappa åkte utan mig!!! :( urs vart as sur, väntat heladagen och åkte till liljeholmen för att fixa presenten så åkte dom utan mig!

Så jag åkte hem, lillasyster och jag bakade kakor. Fick mjöl osv i en glasburk, ev ett dagis barn,  så det va bara att röra ihop det med smör och ägg :p sen kolla vi på film. Pratade med Mickis och sen hoppa ja in i duschen.

Men gosch vad snygga ögonbryn jag har nu xD. Lillasyster noppa dom igår och idag köpte jag en ögonbryns penna så nu har hon även klippt dom lite kortare och vi testa och måla dom, jag vart faktiskt chockad själv när jag kollade i spegeln!

Tänker INTE gå in på vad jag ätit idag.. Jag skämms, på två olika sätt också!

Imorgon blir det stan en stund, ska lämna tillbaka en tröja. Sen får jag se vad dagen bjuder på.
(läger ev in en bild i morgon på mina ögonbryn! xD haha)

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0