En låt, flera minnen, tusen tankar.

Den här låten är så sjukt bra! Helt obeskrivlig vad den betyder för mig. För att göra en lång historia kort.. Jag och Micke sågs förstagången när vi va 16 år. Vi flirtade och ringde och sms:ade varandra 24/7. sen hände det något i hans liv som jag vet pytte lite om. Så han tog avstånd och kom ofta med förklaringar till att han inte kunde ses. Tillslut så ruttnade jag så sommaren 2008 levde jag lite singel liv. Träffa en annan kille som ja vart tillsammans med under sommaren.. Då, mitt i allt hör Micke av sig. Han ringer mitt i nätterna, sms:ar jätte mycket men jag svarar inte, vet inte vad jag ska säga. Så en dag loggar jag in på msn, då det står
"Lyssna och förstå, Förlåt babe <3"

Så vareda gång jag hör denna låt så tänker jag på Micke och mig, alla motgångar som vi kämpar för. Det va inte lätt för mig när han försvann så jag "gick vidare" och sen vart det inte lätt för honom när han såg att jag blivit mycket smalare.. Ja sak samma, ville bara berätta lite om låten...

Hoppas ni gillar den! :)

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0