30 December 2010..

Vilken morgon, bara bråk och irritation. Jag vill flytta bort härifrån NU! Men än så länge är det näst in till omöjligt, tyvärr. Idag kommer Micke hit, vet inte vilken tid men en då. Jag ser helt mongo ut och är bara helt as förbannad på att inget passar + att håret har dålig period just nu, sorry men kan det bli värre??

Om inte Micke hade komit idag så hade jag gått hem till farmor och farfar och bott där. Klarar inte av att bo hemma, det är bara bråk och jag blir bara irriterad på allt.
I övrigt så har jug nu testat fram nyårs kläder, jag hoppas bara att dom passar i morgon också.
Nu ska jag strax gå ut med hundarna och sen hem och fixa lite saker.

Nyårs kläderna, vad tycks? :P haha. + en hund där bak x)

Tog inte kort på huvudet och de just för att håret är knäppt..

Tänk att i morgon är det sista dagen på det här äckel året! Det känns som att jag missade julen detta år, att jag typ sov bort hela den dagen eller något.. Trotts att vi satt där och åt, öppn julklappar osv.
Ja jag tycker inte att de här året har varit något bra överhuvudtaget. Visst det har hänt roliga och bra saker, tex jag har fått mer jobb. Men om man tänker på helheten. Ursch, hoppas att nästa år blir mycket bättre!
Ett mål är att verkligen försöka få fast jobb och egen lägenhet, skit svårt men jag ska verkligen försöka!

Puss Puss påer<3


Kommentarer
Postat av: a

nice att de va strumpbyxor ju:O eftersom de inte stod på paketet att de var d;)

2011-01-03 @ 11:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0