29 December 2010..

Sov näst in till ingenting inatt IGEN! suck. Tänker och fuderar alldeles för mycket. I dag känner jag att kroppen visat att den måste få sova, få energi från mat osv.. Men det är så fruktansvärt svårt. Har hamnat i en svacka....

Min chef ringde i dag och frågade om jag kunde komma och skriva på papper. Jag och angelica bestämde igår att vi skulle åka till haninge c idag. så på vägen till bussen så gick jag förbi där. Mötte chefen på vägen och hon vart osäker om hon la ut papprena i faket så hon gick med tillbaka. Sen fick ja sällskap av henne till bussen. Gick och små pratade :).

Väntade på bussen och sedan satt ja på den i evigheter. Väl framme så går vi runt, båda två as sega och går och gäspar x). Men ja köpte till slut en tröja och ett par strumpbyxor. Självklart svängde vi in på systemet också! Haha. Gosch vad tungt allt blev! Vi tog bussen hem till angelica. Satte oss i soffan, drack lite vin hon åt popcorn. Vi gick och handla så hon kunde laga mat. Strax efter kommer pappa och hämtar mig för att jag skulle med honom att handla x).

(studenten 2009)

Nu är jag hemma, har ränsat lite kläder. Jag försökte äta lite lassange.. Medans den stod i micron och vart varm så började jag gå runt och va irriterad på allt och alla här hemma, bara för att ja visste att maten väntade :S. Tar ut lassangen och börjar äta, men efter några tuggor mådde jag så grymt illa och tankarna sa åt mig att lägga av. Jag ställer bort maten på bänken och går in på mitt rum. Det känns så otroligt jobbigt. Nu har jag ångest för att jag har ätit de där men samtidigt ångest för att jag inte åt mer och håller på så här.. Men det går verkligen inte att styra, jag vet att vissa som läser verkligen förstår mig<3. Jag känner att jag endå försökte...


Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0