23 December 2010 - Sista dagen på jobbet.

Idag gick jag till jobbet, jag va inte trött faktiskt. Det va mysigt att de va mörkt ute, ja lyssnade på mina favorit låtar. Kylan svepte om mina kinder.. Men väl inne så vart jag alldeles för varm. Till en början va det rörigt för vi i personalen visste inte riktigt hur dagen såg ut (vi slog ihop alla avdelningar till en) Men det gick bra. Vid lunch ville jag verkligen inte äta.. Tvingade i mig 2 religons köttbullar och en sked med potatis mos. Efter lunchen fick jag rast. Efter rasten fick jag gå till småttingarna som sov, det va verkligen mysigt att ta hand om dom. När dom vaknat bytte jag blöjorna och sedan satt vi i en soffa och läste böcker :).

Dagen rullade på och det började bli eftermiddag och barn började gå hem. När några syskon gick hem så hade pappan med sig en polare (dom är i ca 23-25 års åldern) då polaren började ragga på mig HAHA alla i personalen viskade till mig och höll på att laravsig. - Men nu i efter hand skrattar jag åt det själv! xD

Nu är skåpet tömt och jag sitter hos farmor och farfar. Jag ska tillbaka den 6 januari, känns konstigt men samtidigt behöver man kanske vila upp sig. Vi har ätit middag och jag känner hur maten vill komma upp men jag håller imot. Gjorde så otroligt ont att svälja det :/. Sen bjöd farmor på lussebullar och pepparkakor så ja.. Gillar inte alls mitt hjärnspöke som sitter inne i hjärnan och bara förstör. Hoppas på att jag lyckas bli av med det så snart som möjligt.. men ja, inlägget "bästa-vänn" säger en del om den här saken.

Imorgon är det julafton, jag och farföräldrarna åker hem till mig efter kalleanka. Farmor och farfar ska till centrum på morgonen och jag tror att jag ska stanna här och bara mysa o ta det lungt :)

God jul på er allla! <3

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0