11 och 12 December 2010.

Igår fungerade inte internet. Dagen på jobbet va helt okej. Slutade vid 3 då jag skulle gå hem och laga piroger. Det visade sig att det fattades massa saker. Jag vart arg och irriterad, känner mig dum när jag blir det för det är inte jag.. Det är annat som spökar. Men farmor kom över med lite saker och sen kom även pappa hem med fler saker. Det gick jätte bra att göra dom. Micke kom vid 7 tiden (?). Jag fick min julklapp av honom :p hihi jag är suuper nyfiken på vad det är.

Det va så otroligt skönt att få se honom igen. Jag saknar honom verkligen och jag är inte riktigt chysst mot han just nu för att allt är som det är. Det är "TUR" att han orkar med mig och finns kvar hos mig <3.
Vi åt middag med min familj, mamma och pappa hade bröllops dag, micke visste inget men sa det när han kom :p.
Micke skulle sedan åka hem till sig så vi sa hejdå. Urs tråk utan honom.

Tjockis jag igår, hehe! - Känndes så pga att magen är så uppsväld! :/

Idag började jag klockn nio. Dagen va bra till en början, sen vart det bara rörigare och rörigare. Lunch va de någon korv i ugn med tomat sås och pasta.. Min mage är knäpp lika så med hjärnan så jag tog sallad och en halv korv bit. Endå fick jag super ont imagen och mådde illa :( . PHU att man är hemma nu! hehe. Nu ska jag snart packa kläder och så för att i morgon efter jobbet "flyttar" jag hem till farmor och farfar.

Det är så otroligt svårt men jag försöker verkligen! Men det tar emot så otroligt mycket.. att "det" kan styra mig på ett sånnt här sätt är egentligen inte riktigt klokt!


Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0