Vinter-jacka

Jag hade tänkt köpa en boomernag dunjcka till vintern men efter att ha googlat och läst om vad folk tyckt om den så visade det sig att den blir väldigt lätt blöt rakt igenom så dom tipsa starkt om att inte köpa den. Så i går satt jag och letade runt lite och hittade en super snygg canada goose så den blir det. - Svider för plånboken men den hade super bra resultat och alla kunder va super nöjda.

(haha va sur jag ser ut! xD )
Jag måste bara vänta på att pappa kommer hem, jag satte in pengarna på hans konto.
Sen tar det 2-5 dagar innan den kommer och sen, när jag fått den kommer jag vilja ha vinter!
Är faktiskt TRÖTT på den här fuktiga värmen! höhö.

Snart ska jag och mamma åka och kolla i butiker. Jag behöver bland annat en ny kalender.
Sen hem till Micke och mysa!


Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0