Vad tycks?

Igår ändrade jag om headern, vad tycks? :)
Va otroligt trött på den förra!

Igår såg jag, lollo och Johanna på Hide and seek, jag frågade vilket slut filmen har. Johanna kollade litekonstigt och fattade inte. Hon sa att det borde vara det rätta slutet efter som att det är en köp film. Jag förklarade att jag sett den med olika slut. Men det hade hon ingen aning om. Så när vi sätter på dvd:n så på menyn fanns det två olika alternativ, så man kunde alltså välja vilken man ville se.

Och hon är så sjukt bra skådis, o super söt!

Nu ska jag strax åka till psykologen, är trött och seg.. Urs varför kan jag aldrig vara pigg när jag ska till henne? Hon får alltid se mig sitta och jäspa och inte riktigt hänga med på vad vi pratar om ibland. Kommer in på egna tanke banor, inte okej. 


Puss Puss på er!<3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0