Sökt ett jobb..

Ja det är ungefär vad jag har gjort idag. + Skurat golven och ränsat lådor under min säng. Bäddat om i sängen också. Men annars så har jag inte gjort något överhuvudtaget. Inte satt min fot utanför dörren :S - Inte bra att va utan hund!! Men i morgon kommer mina bäbisar hem + mamma och pappa så nu blir det fullt hus och full rulle. 

Inte sett mina hundar på nästan 3 veckor :( <3 saknar dom verkligen!

Idag är sån där dag som jag bara ville sova bort. Bara varit irriterad och grinig för det mästa, och grejen är att jag hatar mig själv när jag är så.

Så tankarna snurrar vääldigt mycket just nu..
Vi kan säga så här - Jag är fruktansvärt förvirrad.

Ja det här va inte så mycket roligare en inlägget igår men i alla fall x).
Nu ska jag baka något, lollo och hennes vänner åt upp mina choklad bollar igår så.

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0