Shopping! x)

Ja, nu är det så att jag skulle ju bara spara en massa pengar efter som att jag inte har något jobb... Men jag har ingen tjocktröja och inge lite finare att ha till fest. Så igår efter jobbet åkte jag och köppte en "klänning" på bikbok (ska försöka fota den i morgon) Och i dag efter psykologen så köppte jag en lång tjock tröja.

Hos psykologen:
Hon tyckte jag hade gjort min uppgift super bra, viket får mig att må lite bättre inombords. För just den va väldigt, väldigt svår! Sen pratade jag även om det som sas på sannas fest och hon tog det så himla bra. De va inte att hon vart så där orolig och alvarlig eller att hon såg fundersam utan mer bara som ett vanligt samtal hur jag kan gå till väga med det. Sen fixade hon även en läkartid för sömntabletter så nu får jag dom på måndag (förhoppningsvis). Jag har även fått en ny läkare så hoppas att hon är mycket bättre än den gamla (man kan nog inte vara sämre än hon). Så det känndes som ett bra samtal, är stolt att jag äns vågade säga det. Det va svårt men jag fick det sagt. Och nu är det bestämt att jag får börja träna så det gjorde även Mickis super glad så nu.... KÖR VI! :D 

Nu ska jag snart till farmor och farfar. Ska äta middag där och ev sova hos dom :) 


Puss Puss<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0