Sannas 20års fest.

Festen va super rolig, det är alltid kul att se lite nya ansikten. Vet inte hur jag ska beskriva den men mycket skratt och som vanligt så gjorde jag och några andra helt galna saker :D haha!

Men det bästa av allt va att träffa Sanna igen, och hennes nära vänner. En av dom va Mickan, fy fan vadkulvi hade! - När jag skulle gå så tyckte hon de sög, jag va tydligen festens höjdpunkt haha.
Bara possetiva och glada människor! -I like! <3

Så nu hoppas jag inte att det dröjer lika länge igen innan jag träffar dessa underbara människor igen!

Födelsedags barnet, Värdens vackraste Sanna<3


Viktor(?) och Söta-roliga Miickan


Ja om det är fest så är det :D - Sanna, Shiva och Sandra.

Orkar inte ladda upp fler bilder nu, men va en otroligt rolig fest!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0