Onödig info! haha

Idag när jag vaknade så kollade jag lite på tv. Har städat huset efter som att lillasyster stökat ner precis över allt i precis hela huset. Så nu är det rent och fiint! Jag har även letat jobb men inte hittat något att söka. Försökt få tag i Micke men inget svar, eller jo 1 på sms men inget annat, hehe. Så nu funderar jag på att baka något men vet inte om vi har alla saker hemma.

Igår på festen så satt somsagt jag och en kille och snacka. (vill inte gå in på detaljer) Det va verkligen kul att snacka med han. Vi vart tyvärr störda väldigt ofta av andra men då sa vi inget haha. Men samtalet handlade om hur livet sett ut tidigare. Då jag sa en sak som fick hela mig att stanna till, jag har aldrig sett saken på det sättet angående min kropp i dagsläget. Så nu vill jag bara prata med min psykolog om det här, men träffar henne inte för än nästa fredag :(.

(jag igår xD)
Jag har även komit på saker som jag vill framföra på något sätt till Micke men jag vet inte hur. Försökt få fram det genom munnen men det har inte blivit något resultat överhuvudtaget. Men skrivit upp det på ett paper och sen får jag se på vilket sätt det blir.

Inte lätt när man vill lätta på hjärtat, men tankarna hindrar en.

Imorgon ska jag nog ta mig till Ikea och köpa en sak, kan inte säga vad  fall denna person läser x)
annars har jag inge specellt denna vecka, jobbar torsdag och fredag. Trodde att gymnastiken började denna vecka men såg att det är en vecka kvar, sen lär det bli en hel del träningar^^.

Ja de va lite onödig info men i alla fall. xD

Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

en snygging ;)

2010-08-15 @ 20:46:43
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0