ojojoj-san!

ojojoj-san vilken rolig kväll jag hade igår!
Linda kom hit vid 7 tiden då vi handla de lite saker på konsum.
Sen åt vi Tackos och förade lite. Men plötsligt är klockan strax elva och vi får skynda oss för att hinna med bussen. Linda hälde i sprite i vinte och så tog vi med oss den som färdkost xD. Väl på bussen får vi värsta skratt annfallet och bara siter och garvar - fick ont i kinderna! - På gullmarsplan mötte vi upp en av Lindas kompisar som ville med. Vi tänkte gå till Lobby men kön gick runt stan (nästan) så vi gick till Ambasadör instället.

Dansade, sjöng och garva som fan, kilar som hoppa runt och dansade med mig och jag vart bjuden på dricka också höhö. Pappa-betalar-ungar va det mycket av där! x)

(försökte fota klänningen xD -Men jag igår i alla fall)
Vi va där väldigt många timmar men vet inte riktigt när vi åkte där i från. Vet att jag gick av bussen vid 3 tiden!
Den där natt bussen har jag ALLTID hatat just för att den åker igenom, nacka, älta och sen tyresö GHA tar evigheter! Jag gick på bussen och satte mig. Hoppades på att de inte skulle va mycket snack och tjafs. MEN så sitter det två killar bakom mig och börjar hålla på och göra ljud och grejer mellan sätena så hans huvud kommer imellan. Men sen ursäktar han sin kompis (fast att det va han som gjorde det). Men jag bara skratta och sa att dom verkade ha kul och sen va snacket igång. Så mitt i allt så ska jag gå av...

Men det va verkligen skönt att ha någon att prata med så resan försvan. 

Jag vaknade vid halv tio och ska till träningen vid halv ett, kommer kanske inte va så där suuper pigg men ska försöka! ^^

Puss Puss<3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0